Τρόποι Αποστολής

Όλες οι αποστολές γίνονται με courier (Speedex ή ΕΛΤΑ Ταχυμεταφορική με επιλογή του πελάτη), στη διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας, εντός 1-3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα καταχώρησης της παραγγελίας σας, εφόσον υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα στις αποθήκες μας ή εντός του χρονικού διαστήματος που αναφέρεται στην διαθεσιμότητα των ειδών που έχετε επιλέξει. Αν τα είδη δεν μπορούν να παραδοθούν εντός του προβλεπόμενου διαστήματος, θα επικοινωνήσει μαζί σας εκπρόσωπος της εταιρείας μας και κατόπιν συνεννοήσεως, επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας.

Για χερσαίους προορισμούς μετά την αποστολή των ειδών από την εταιρεία μας απαιτούνται 1 έως 2 εργάσιμες ημέρες για να σας παραδοθούν από την ταχυμεταφορική. Για αποστολές στα νησιά υπολογίστε 1 έως 3 ημέρες επιπλέον στο χρόνο παράδοσης/παραλαβής που αντιστοιχεί στις χερσαίες αποστολές. Για αποστολές σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές υπολογίστε 1 έως 5 ημέρες επιπλέον στο χρόνο παράδοσης/παραλαβής.

Οι ανωτέρω χρόνοι παράδοσης μπορούν να επηρεαστούν σε περιπτώσεις ειδικών συνθηκών, όπως δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απεργίες μεταφορικών εταιρειών κ.λπ.

Παραμονές εορτών και επίσημων αργιών ενδεχομένως να υπάρχουν μικρές επιπλέον καθυστερήσεις στις αποστολές και παραδόσεις προϊόντων λόγω φόρτου εργασιών των μεταφορικών εταιρειών.

Σε περίπτωση επιλογής σαν τρόπου πληρωμής "Τραπεζική κατάθεση" η επεξεργασία της παραγγελίας σας αρχίζει μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσης από το λογιστήριο μας και οι ανωτέρω χρόνοι υπολογίζονται από τότε. Σε περίπτωση που δεν επιβεβαιώσουμε την κατάθεσή σας εντός 5 ημερών, η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα.

Αποστολή με άλλη εταιρεία courier, της επιλογής σας, μπορεί να γίνει μόνο με επιπλέον χρέωση. Στην περίπτωση αυτή υπάρχει πάντα προηγούμενη τηλεφωνική επικοινωνία, σας ενημερώνουμε για το τελικό κόστος της αποστολής και σε περίπτωση σύμφωνης γνώμης προχωράμε στην εκτέλεση της παραγγελίας.

Πριν την αποστολή των ειδών είναι απαραίτητη η τηλεφωνική επικοινωνία εκπροσώπου της εταιρείας μας για να επιβεβαιωθούν τα στοιχεία της παραγγελίας σας (όπως π.χ. τα είδη προς αποστολή, η διεύθυνση αποστολής και ο τρόπος αποστολής). Η επικοινωνία αυτή είναι απαραίτητη για την προστασία του καταναλωτή από ενδεχόμενα λάθη. Η εταιρεία μας δεν θα προχωρήσει στην εκτέλεση οποιασδήποτε παραγγελίας αν προηγουμένως δεν καταστεί εφικτή η τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας. Η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα αν δεν καταστεί δυνατή η επικοινωνία σε 3 εργάσιμες ημέρες.

Η χρέωση των μεταφορικών γίνεται βάσει του βάρους της παραγγελίας και επιβαρύνει τον πελάτη. Στις περιπτώσεις εκείνες όπου το ογκομετρικό βάρος της παραγγελίας ξεπερνάει το πραγματικό, τότε θα πρέπει να υπολογιστούν ογκομετρικά τα έξοδα αποστολής. Το ογκομετρικό βάρος υπολογίζεται από τις διαστάσεις του δέματος με τον ακόλουθο τύπο : (Πλάτος (εκ.) x Βάθος (εκ.) x Ύψος (εκ.) ) / 5000, π.χ. για δέμα με διαστάσεις σε εκατοστά 50 × 60 × 30 το ογκομετρικό βάρος είναι (50×60×30)/5000 = 18 Kg.

Αν το ογκομετρικό βάρος των ειδών είναι μεγαλύτερο από το πραγματικό τότε θα επικοινωνήσει μαζί σας εκπρόσωπος της εταιρείας μας για να σας ενημερώσει για το νέο κόστος των μεταφορικών, και μετά από σύμφωνη γνώμη σας θα προχωρήσουμε στην αποστολή της παραγγελίας σας.

Για ιδιαίτερα βαριά ή ογκώδη αντικείμενα επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε τον οικονομικότερο τρόπο αποστολής.

Ενδεικτικό Κόστος Αποστολών με Courier (με ΕΛΤΑ Courier)
Βάρος Από Βάρος ΄Εως Ηπειρωτική Ελλάδα Νησιωτική Ελλάδα
0.1 Kg 0.5 Kg 4.00 € 4.50 €
0.5 Kg 1.0 Kg 4.50 € 4.50 €
1.0 Kg 2.0 Kg 5.30 € 5.50 €
2.0 Kg 3.0 Kg 6.00 € 6.20 €
3.0 Kg 4.0 Kg 6.50 € 7.00 €
4.0 Kg 5.0 Kg 7.00 € 7.50 €
5.0 Kg 6.0 Kg 8.00 € 8.50 €
6.0 Kg 7.0 Kg 9.00 € 9.50 €
7.0 Kg 8.0 Kg 10.00 € 10.50 €
8.0 Kg 9.0 Kg 11.00 € 11.50 €
9.0 Kg 10.0 Kg 12.00 € 12.50 €
10.0 Kg 11.0 Kg 13.00 € 13.50 €
11.0 Kg 12.0 Kg 14.00 € 14.50 €
12.0 Kg 13.0 Kg 15.00 € 15.50 €
13.0 Kg 14.0 Kg 16.00 € 16.50 €
14.0 Kg 15.0 Kg 17.00 € 17.50 €
Οι παραπάνω τιμές μεταφορικών είναι ενδεικτικές. Για ορισμένες κατηγορίες προϊόντων ή για μεμονωμένα προϊόντα ενδέχεται το κόστος αποστολής να είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο από το αναφερόμενο στον παραπάνω πίνακα. Το ακριβές κόστος αποστολής είναι αυτό που αναφέρεται στην τελική οθόνη παραγγελίας. Υπολογισμός του ακριβούς κόστους μεταφορικών μπορεί να γίνει και στο καλάθι αγορών πατώντας το κουμπί "Υπολόγισε" κόστος αποστολής. Οι παραπάνω τιμές ισχύουν για αποστολές που γίνονται εντός της Ελληνικής επικράτειας. Παραγγελίες πελατών εξωτερικού γίνονται μόνον κατόπιν ειδικής συμφωνίας.

Άνω των 25 Kg η μεταφορά γίνεται κατόπιν συνεννόησης με εταιρείες μεταφορών. Η επιβάρυνση για μεταφορά από τις αποθήκες μας και παράδοση σε πρακτορείο μεταφορών της επιλογής σας είναι 5€. Το κόστος των μεταφορικών του πρακτορείου σας επιβαρύνει και το πληρώνετε με την παραλαβή. Στις περιπτώσεις αυτές δεν υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή, παρά μόνο με τραπεζική κατάθεση.
Για αποστολές προϊόντων συνολικού βάρους άνω των 6 κιλών είναι απαραίτητη η κατάθεση προκαταβολής πριν την δρομολόγηση και αποστολή της παραγγελίας σας.

Πιθανές πρόσθετες χρεώσεις :

  • Οι παραπάνω χρεώσεις ισχύουν όταν το ογκομετρικό βάρος της αποστολής δεν υπερβαίνει το φυσικό βάρος. Σε αντίθετη περίπτωση ο υπολογισμός γίνεται με το ογκομετρικό βάρος ((Πcm x Βcm x Υcm)/5000) (βλ. ανωτέρω αναλυτικό τύπο υπολογισμού).
  • Η πληρωμή με αντικαταβολή χρεώνεται με επιπλέον ποσό στο κόστος αποστολής (κόστος που χρεώνεται από τις εταιρίες courier) ανεξάρτητα του ύψους της παραγγελίας. Oi χρεώσεις αντικαταβολής είναι για κάθε εταιρεία courier οι παρακάτω :
    Speedex Courier : 2.00 €
    ELTA Courier : 2.50 €
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε παράδοση Σάββατο θα πρέπει να το δηλώσετε κατά τη διάρκεια της παραγγελίας σας. Η χρέωση για παράδοση Σάββατο είναι 4.50€
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε παράδοση σε συγκεκριμένη ώρα επιβαρύνεστε με το ποσό των 5.00€

Για απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές της Περιφέρειας υπάρχουν επιβαρύνσεις από 10€ έως 15€ στις παραπάνω χρεώσεις μεταφορικών οι οποίες υπολογίζονται ανάλογα με την περιοχή. Για τις περιπτώσεις αυτές υπάρχει προηγούμενη τηλεφωνική επικοινωνία εκπροσώπου της εταιρείας μας, ενημέρωση σας για το τελικό κόστος και σε περίπτωση σύμφωνης γνώμης προχωράμε στην εκτέλεση της παραγγελίας σας. Προτείνουμε στις περιπτώσεις αυτές την παράδοση των προϊόντων στα κεντρικά γραφεία των ταχυμεταφορικών, συνήθως στις πρωτεύουσες των νομών, χωρίς τις επιπλέον χρεώσεις.

Ειδικές περιπτώσεις αποστολών ή και παραγγελιών

Για ειδικές κατηγορίες προϊόντων, όπως για παράδειγμα προϊόντα που έρχονται κατόπιν παραγγελίας, ή είναι πολύ υψηλής αξίας, ή εκτός της κανονικής ροής του EuroStores.gr ή το συνολικό βάρος είναι άνω των 6 κιλών, είναι αναγκαία η κατάθεση προκαταβολής πριν τη δρομολόγηση και αποστολή της παραγγελίας.

Ισχύς παραγγελιών

Οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και 3 εργάσιμες ημέρες από την καταχώρησή τους. Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η ολοκλήρωση της παραγγελίας (ενδεικτικά αναφερομένων: αδυναμία επικοινωνίας, λανθασμένα ή ελλιπή στοιχεία διεύθυνσης, μη προσέλευση για παραλαβή του προϊόντος, μη διαθεσιμότητα του προϊόντος που ζητήθηκε με την παραγγελία) και μετά το πέρας της εν λόγω προθεσμίας, η παραγγελία ακυρώνεται.

Έλεγχος Προϊόντων

Όλα τα προϊόντα φεύγουν από τις αποθήκες μας ελεγμένα ως προς την αρτιότητά τους. Αν τα παραλάβετε χτυπημένα ή σπασμένα ευθύνεται αποκλειστικά η εταιρεία ταχυμεταφορικών που σας τα παρέδωσε. Παρακαλούμε μετά την παραλαβή του δέματος σας, και αφού πρώτα πληρώσετε τον μεταφορέα σε περίπτωση αντικαταβολής, ανοίξτε επιτόπου και παρουσία του το δέμα σας και ελέγξτε την αρτιότητα του προϊόντος ( σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφραγίσης των προϊόντων). Σε περίπτωση προβλήματος θα μας επιστρέψετε τα προϊόντα και θα σας τα αντικαταστήσουμε χωρίς καμία απολύτως χρέωση σας. Δεν δεχόμαστε πίσω χτυπημένα ή σπασμένα προϊόντα αν προηγουμένως δεν έχει τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία.

Επιστροφές Προϊόντων

Τα προϊόντα που προωθούμε μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα EuroStores.gr είναι προϊόντα άριστης ποιότητας, επιλεγμένα με μεγάλη προσοχή από αξιόπιστους κατασκευαστές και φέρουν όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις από τους αρμόδιους φορείς.

Η εταιρεία μας αναγνωρίζοντας την έλλειψη φυσικής επαφής του καταναλωτή με το επιλεγμένο προϊόν, σας παρέχει το δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής, του προϊόντος που παραγγείλατε, πληρώσατε και παραλάβατε (με on line παραγγελία) εντός 7 ημερολογιακών ημερών με δικαίωμα επιστροφής χρημάτων, χωρίς να είστε υποχρεωμένοι να αναφέρεται τους λόγους υπαναχώρησης. Από το δικαίωμα αυτό εξαιρούνται ειδικές κατηγορίες προϊόντων, όπως για παράδειγμα προϊόντα που έρχονται κατόπιν παραγγελίας, ή είναι πολύ υψηλής αξίας, ή εκτός της κανονικής ροής του EuroStores.gr, και για τα οποία θα έχει υπάρξει προηγούμενη ενημέρωση με e-mail της εταιρείας μας προς εσάς.

Επιπλέον όλα τα προϊόντα που προωθούνται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, φέρουν εγγύηση καλής λειτουργίας από τον κατασκευαστή τους, που συνήθως κυμαίνεται από 1 έως 3 έτη.

Όροι Επιστροφών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

  1. Η αίτηση επιστροφής μη ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να μην ξεπερνάει τις 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.
  2. Το προϊόν θα πρέπει να έχει επιστραφεί το αργότερο εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής (σφραγίδα μεταφορικής ή courier)
  3. Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι σε άριστη κατάσταση, να μην έχει φθορές και να περιέχει όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος (εγχειρίδια χρήσης κ.λ.π).
  4. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή Δελτίο Αποστολής – Τιμολόγιο Πώλησης.
  5. Πριν από κάθε επιστροφή ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει προηγουμένως επικοινωνήσει με την εταιρεία μας και να έχει λάβει τον ειδικό κωδικό επιστροφής (RMA).

Το κόστος αποστολής επιστρεφόμενων προϊόντων βαρύνει τον καταναλωτή.

Προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς να τηρούνται όλοι οι παραπάνω Όροι Επιστροφών, δεν θα παραλαμβάνονται και θα επιστρέφονται πίσω στον καταναλωτή με δική του επιβάρυνση.

Η εταιρεία μας θα σας επιστρέψει τα χρήματα της αξίας των επιστρεφόμενων προϊόντων εντός το αργότερο 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε και θα ελέγχουμε το επιστρεφόμενο προϊόν. Δεν επιστρέφονται χρήματα τα οποία η εταιρεία μας έχει αποδώσει για λογαριασμό σας στις εταιρείες courier και αφορούν στο κόστος των μεταφορικών και πιθανόν της αντικαταβολής με την οποία έχετε επιβαρυνθεί για την εξόφληση των προϊόντων που είχατε επιλέξει.

Όροι Επιστροφών Ελαττωματικών Προϊόντων

Όλα τα προϊόντα που προωθούνται μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα EuroStores.gr καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας από τον κατασκευαστή τους.

Α. Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε παρουσιάσει βλάβη, (που δεν οφείλεται σε αποδεδειγμένα κακό χειρισμό), εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που το παραλάβατε, τότε σας παρέχουμε το δικαίωμα να το επιστρέψετε, με δική μας χρέωση μεταφορικών και να απαιτήσετε επισκευή ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Τα επιστρεφόμενα χρήματα καλύπτουν την αξία του είδους και των μεταφορικών. Δεν επιστρέφουμε χρήματα που αφορούν σε τρόπους πληρωμής όπως π.χ. κόστος αντικαταβολών κ.λ.π.

  1. Η επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να έχει γίνει το αργότερο εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  2. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από πλήρη συσκευασία σε άριστή κατάσταση, μαζί με όλα τα συνοδευτικά του (εγχειρίδια χρήσης κ.λ.π) και από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.
  3. Πριν από κάθε επιστροφή ο καταναλωτής θα πρέπει να έχει προηγουμένως επικοινωνήσει με την εταιρεία μας και να έχει λάβει τον ειδικό κωδικό επιστροφής (RMA).

Προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς να τηρούνται όλοι οι παραπάνω Όροι Επιστροφών, δεν θα παραλαμβάνονται και θα επιστρέφονται πίσω στον καταναλωτή με δική του επιβάρυνση.

Προϊόντα τα οποία κατά τον έλεγχο δεν παρουσιάζουν βλάβη ή προϊόντα των οποίων η βλάβη οφείλεται σε κακό χειρισμό θα επιστρέφονται πίσω στον καταναλωτή με δική του επιβάρυνση.

Δυσλειτουργίες προϊόντων όπως π.χ. ηλεκτρονικών υπολογιστών (σταθερών & φορητών), ταμπλετών κ.λ.π. που οφείλονται στο Software (είτε λειτουργικό σύστημα είτε εφαρμογών) και που μπορεί να προέρχονται από οποιαδήποτε αιτία (π.χ λόγω κολλήματος ιών ή από απότομη διακοπή ρεύματος) δεν καλύπτονται από κανενός είδους εγγύηση και θα επιστρέφονται πίσω στον καταναλωτή με δική του επιβάρυνση.

Κατόπιν συνεννόησης η εταιρεία μας σας παρέχει τη δυνατότητα να επιδιορθώσει τέτοιες δυσλειτουργίες με επανεγκατάσταση του λειτουργικού συστήματος, αφαίρεση ιών κ.λ.π. με χρέωση βάσει τιμοκαταλόγου. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Οι επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων με δική μας χρέωση μεταφορικών ισχύουν ΜΟΝΟ για προϊόντα που πωλούνται και διακινούνται εντός της Ελληνικής επικράτειας. Πελάτες εξωτερικού επιβαρύνονται εξ' ολοκλήρου με το κόστος αποστολής και επιστροφής των προϊόντων στη χώρα τους.

Β. Αν το προϊόν που παραλάβατε εμφανίσει βλάβη μετά τις 15 πρώτες ημέρες, τότε βάσει των εγγυήσεων που το συνοδεύουν, υπεύθυνος για την επισκευή του είναι ο κατασκευαστής ή ο επίσημος αντιπρόσωπος – εισαγωγέας. Το κόστος των μεταφορικών αποστολής και επιστροφής των προϊόντων βαρύνει αποκλειστικά τον καταναλωτή.

Η εταιρεία μας δεν επισκευάζει ελαττωματικά προϊόντα. Τα προϊόντα αυτά θα πρέπει να σταλούν στους επίσημους κατασκευαστές ή αντιπροσώπους, είτε απ' ευθείας από τον τελικό καταναλωτή, είτε μέσω της εταιρείας μας. Μπορείτε προς τον σκοπό αυτό να επικοινωνείτε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε για τα τηλέφωνα και τις διευθύνσεις των εξουσιοδοτημένων κέντρων επισκευών ή των αντιπροσωπειών καθώς και για την ακριβή διαδικασία επιστροφής.